Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Rebecca Neeteson - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Rebecca Neeteson - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

04 Mei 2012 | Nederland, Kloosterzande

Hey iedereen,

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover: zondagochtend vertrek ik naar Australië om daar te gaan backpacken!
De afgelopen weken heb ik de laatste spulletjes gekocht, m'n tas is ondertussen zo goed als ingepakt en m'n ticket en paspoort liggen klaar, ik kan niet wachten!

Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen, jullie horen snel van me :)

X Rebecca

  • 04 Mei 2012 - 20:48

    Veerle:

    hey rebec,

    Goeie reis :) en ik ga je zeker volgen hier ;) heel veel succes in australië !!!

  • 04 Mei 2012 - 21:02

    Laurence:

    Ooooooeee spannend! Ik bel je morgen nog wel even om bij te kletsen, voordat het niet meer (goedkoop) kan!

    Dikke kus!

  • 04 Mei 2012 - 21:22

    Romana:

    Whaaa bijna bijna!! Spannend! Wij gaan je volgen hoor!! Goeie reis alvast!
    X

  • 04 Mei 2012 - 22:55

    Maureen:

    Hey Rebecca,

    Zondag gaat jouw avontuur in Australie beginnen :D! Vind het erg gaaf voor je. Ik zal je verhalen hier volgen. Veel plezier Down Under ;)!!

    Liefs, Maureen

  • 05 Mei 2012 - 09:35

    Jonas:

    Heej Rebecca! Heel veel plezier op reis! Maak er wat moois van en ik ga je zeker volgen. Geniet ervan!

  • 05 Mei 2012 - 09:55

    Karin:

    Nou Rebecca, wij kijken vol verwachting uit naar de reisverslagen van je avonturen Down Under! Veel plezier en een hele goeie reis!

  • 05 Mei 2012 - 14:15

    Rieke:

    Goede reis! Ben benieuwd naar je verhalen, veel plezier!

  • 05 Mei 2012 - 19:02

    Marleen Visser:

    Hoi Rebecca, een hele goede reis toegewenst en nog even een tip, maar misschien had je daar al zelf aan gedacht. Misschien handig en veilig om je bagage te laten sealen!!

    Geniet met volle teugen en laat van je horen. Eerst wel een lange lange vliegreis, maar die overleef je wel denk ik. Gr ome Jan en tante je weet wel die o, ja die tante!!!!

  • 05 Mei 2012 - 19:40

    Heleen:

    Heey Rebecca,

    Leuk dat we je hier kunnen volgen, dat ga ik ook zeker doen.

    Geniet er van, van het begin tot het eind!

    heel veel liefs!

  • 06 Mei 2012 - 09:16

    Karin :

    Heel veel plezier in Australie! X

  • 06 Mei 2012 - 11:11

    Nick:

    Hee Rebecca,

    Goede reis, geniet ervan. En...Mocht je daar Free tegenkomen: doe hem de groeten van me!

  • 06 Mei 2012 - 14:50

    Tante Lia:

    Heel goeie reis Rebecca.
    We gaan je volgen .
    Groetjes.

  • 06 Mei 2012 - 18:44

    Tante Ineke:

    Hey Rebecca, goeie reis en veel plezier daar in het verre Australie, je zult er hopelijk veel zien en beleven en we zullen je volgen.

  • 07 Mei 2012 - 10:50

    Pierre:

    He Rebecca! Ik hoop dat je veilig bent aangekomen en met frisse moed de reis bent begonnen. Ik weet dat je de avondvierdaagse ook zonder problemen (toch?:) hebt uitgelopen dus geniet van je reis!! X

  • 07 Mei 2012 - 11:01

    Petra En Joeri:

    Heej Rebecca!
    Heel veel plezier en lekker genieten de komende tijd en we gaan je zeker volgen!! xx

  • 07 Mei 2012 - 18:54

    Jamie:

    Hee Rebecca!

    Veel plezier down under en geniet er van!

    Groetjes

  • 07 Juli 2012 - 10:03

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Op deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in Australie :)

Actief sinds 03 Mei 2012
Verslag gelezen: 764
Totaal aantal bezoekers 8809

Voorgaande reizen:

06 Mei 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: