Finally here! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Rebecca Neeteson - WaarBenJij.nu Finally here! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Rebecca Neeteson - WaarBenJij.nu

Finally here!

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

08 Mei 2012 | Australië, Darwin

Hey iedereen!

Na een hele lange vlucht ben ik aangekomen op de plaats van bestemming: Darwin in Australie!!

Afgelopen zondagochtend ben ik vertrokken vanaf Schiphol. Afscheid nemen was natuurlijk behoorlijk emotioneel en toen ik daarna bij de gate zat te wachten om aan boord te gaan kon ik het niet laten om het cadeautje uit te pakken dat ik had gekregen. Dat cadeautje mocht ik eigenlijk pas openmaken in het vliegtuig maar ik voelde me op dat moment zo sip omdat ik weg ging, dat ik het niet kon laten. Het bleek een fotoboekje te zijn met brieven van vrienden en familie. Echt superlief, maar ik voelde me er alleen maar verdrietiger door op dat moment.

Dat gevoel was gelukkig over toen ik in de lucht zat. De vlucht was prima, Singapore Airlines is een absolute aanrader, goede service, prima eten, alleen jammer van die huilende baby de hele vlucht lang.

's Ochtends kwam ik aan in Singapore, daar moest ik 14 uur wachten op m'n volgende vlucht. In die tijd heb ik een stadstour gedaan met een bus die op het vliegveld werd aangeboden. Dit was wel goed tijdverdrijf maar niet echt boeiend. Het was vooral een ritje langs alle prachtige gebouwen waar ze nu helaas hotels van hebben gemaakt en daarbij de mededeling: 'kom hier op vakantie alsjeblieft'.

Uiteindelijk was het dan toch tijd om aan boord te gaan van het volgende vliegtuig. De vlucht naar Darwin duurde 4 uur en na de eerste vlucht van ruim 12 uur stelde dat eigenlijk weinig meer voor. Eenmaal aangekomen stond de shuttlebus naar m'n hostel al te wachten en daar ben ik meteen m'n bed in gedoken.

Het is hier prima weer, ongeveer 30 graden is me verteld en ik heb ondertussen een groep Engelsen ontmoet, erg gezellig :)
Ik heb vanmiddag een Australische bankrekening geopend dus ik blijf in ieder geval nog een week in Darwin tot ik m'n bankpas op gaan halen. Ik weet nog niet of ik in hetzelfde hostel blijf.

Dat was het voor nu, jullie horen snel weer van me!

Xx Rebecca

  • 08 Mei 2012 - 07:06

    Benjamin:

    Hey Rebecca,
    Fijn dat je veilig over bent gekomen, ondanks huilende baby's en toeristische stadstours. Ben heel benieuwd wat je de komende tijd allemaal mee gaat maken. Have fun ;) X

  • 08 Mei 2012 - 08:19

    Debbie De P.:

    Hey Rebecca!
    Thanks voor je snelle update over je aankomst! Moest nog aan je denken gisteren dat je vast nog onderweg zou zijn. Heel veel plezier met je avontuur!! En pas goed op jezelf!
    Kusss

  • 08 Mei 2012 - 09:37

    Pierre :

    leuk dat je meteen wat vrienden heb gemaakt :) . naar mijn ervaring is dat makkelijk via je hostel maar daardoor niet minder belangrijk! Geniet van het weer en van je eerste weekje pure vrijheid :D

  • 08 Mei 2012 - 10:37

    Ruud E.:

    Hey Rebecca,
    Gaaf zo'n avontuur. Geniet er van en laat ons ook genieten van alle mooie verhalen!

  • 08 Mei 2012 - 11:46

    Iris Mehlkopf:

    Hee Rebecca,
    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Ik zal vanuit Utrecht trouw je berichtjes gaan lezen ;-). Geniet ervan! x Iris

  • 08 Mei 2012 - 13:36

    Romana:

    Goed om te lezen dat je er bent! :) Have fun! X

  • 08 Mei 2012 - 14:21

    Jojanneke:

    Superrr vet! Veel plezier (lekker origineel bericht ook weer:P)!

    X Jo

  • 09 Mei 2012 - 07:09

    Tante Marleen:

    Hee Rebecca
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een lekker weertje, ik ben jaloers.
    Wij zitten hier in de regeen, vannacht heeft het gegeoten. Maar ja we moeten het er maar mee doen nietwaar!!
    Geniet ervan dit weekje Darwin en dan...........waar ging je dan ook alweer naar toe?
    Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen van de bruiloft.
    Ook leuk een feestje.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Op deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in Australie :)

Actief sinds 03 Mei 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 8814

Voorgaande reizen:

06 Mei 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: